🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیچش

(ثبت: 245154) بهمن 17, 1400 
پیچش

 

این غیر عادی نیست
من
به فصل پنج
بپیچم
با آغوشان نوگلان پیچ در پیچم

# اکبر_رشنو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 17, 1400

    سلام و درود و ارادت 🌹🌹🌹

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 17, 1400

    سلام و عرض ادب

  3. فریبا نوری

    بهمن 17, 1400

    درودها استاد گرانقدر 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا