🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چادر متانت

(ثبت: 255679) بهمن 11, 1401 

 

مدام به تو می اندیشم
گاهی دیوانه وار
اما
چگونه به احساسم پی خواهی برد؟!
چطور درخواهی یافت؛
عشقی را که چادر متانت به سر کرده؟؟؟

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1401

    مدام به تو می اندیشم
    گاهی دیوانه وار
    اما
    چگونه به احساسم پی خواهی برد؟!
    چطور درخواهی یافت؛
    عشقی را که چادر متانت به سر کرده؟؟؟

    💐🙏👏👏👏👏🌹🌺🌸

    زیباااا و با احساس پاک سرودید

    لذت می برم از اشعار قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    درود هاااا بانو آجور لو گرانقدر

    💐💐💐🌿🌿🌿🙏🙏🙏

    شادکام باشید

  2. طارق خراسانی

    بهمن 11, 1401

    🌱اگر دلبرت پی به عشق ات نبرد
    حجاب متانت به سر کرده ای🌱

    سلام و درود بر خانم آجورلو که با اشعار بکر خود ما را حیرت زده می کنند.

    عالی بود
    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. علی معصومی

    بهمن 11, 1401

    ♤♤♤♤
    درووودها
    🌿💐👏👏👏👏👏👏👏

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 11, 1401

    سلام و درود تان
    چادر متانت 👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا