🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چامک ۰۰۵

(ثبت: 14238) بهمن 23, 1397 
چامک ۰۰۵

– تو را میخواهم
و نسیم ملایم نفس هایت
که در شرجی دوستت دارم هایم
خیس خیس است.

– خوشبختی
همان لحظه ای است
که تو
کنارم هستی.

– آرامشی دارد
ساحل آغوش تو
وقتی دریای زندگی
طوفانی است.

– نگرانم
مانند مردم زلزله زده در سرپل
نکند
نبودنت
آرامش زندگیم را بلرزاند!.

– خورشید را داخل سرت بگذار
و به من نگاه کن
و من میگویمت:
چه چشمان زیبایی داری.

– نگاهم میکنی
و بر من آیه آیه
شعر نازل می شود
گمانم تو روح الامین من شده ای!

– گل های احساسم
یخ زده اند!
اینجا قطب سومین جهان است
هر وقت گرمای خورشید حضورت را
بر من تابشی نیست.

– کویری جدید
در نبودنت
شکل میگیرد
و مرا تشنه به دیدارت
هلاک خواهد کرد.

– طعم قهوه گرفته روزهایم
تلخ!
قند حضورت را برایم به هم بزن.

– کفتار های تنهایی
بره ی خیالم
را به دندان کشیده اند.

 

سعید فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 23, 1397

    شرجی دوستت دارم ها به تنت مانا و همیشه خیس دوست داشتن باشی .
    و عمر درکنار داشتن عشقت بلند تا آسمان خدا

    باشی و بنویسی ( بژی)

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا