🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چامک 2

(ثبت: 13071) بهمن 2, 1397 
چامک 2

1 – در این سرزمین بی کسی
ابر را خبر رسان
خیس کند مرا ز بوسه ی باران.

2 – دلم لبریزِ غم
چشمم خیس از بارانِ اشک
سرمای فراقت استخوان سوز است.

3 – در برابر همه اقرار می کنم
زمین می‏ خورد زندگی ام
بدون تو.

4 – در برابر همه خواهم گفت:
دوست داشتنت
آیینِ من است.

5 – همیشه فروتن است
دلم
در برخورد با چشمانت.

6 – خسته ام!
بیا برویم کنار عشق
استراحت بکنیم.

7 – لیلا!
دلتنگی هایم را
به کدام دست بگیرم
شب نبودنت؟!

8 – نسیم را فرستاده ام
تا
برایت
دوستت دارم بچیند.

9 – عصاهایمان را بیاورید
عشق را انگار
مثل من
پیر شده است.

10 – پاییز
دخترکی نازک دل است
زود
برگ هایش سرازیر می شود.

 

سعید فلاحی
(زانا کوردستانی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا