🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرا ماندم ؟

(ثبت: 228449) تیر 4, 1399 

 

آنچه دیدم آسمانی تیره بود
تیر و ترکش در میان دیده بود

برق می زد آتش خمپاره ها
لاله ها زخمی کنار بوته ها

جوی خون بود و نبود آب بود
تشنگی بود و جگر بی تاب بود

جاری خون لخته لخته روی خاک
قطره های می برون آمد ز تاک

شیله ها از آتش نمرود بود
تشنگی ها در کنار رود بود

جبهه بود و دشنه بود و درد بود
بوی باروت ، خاکریز و گرد بود

یقلوی ها خالی از یک لقمه بود
قمقمه ها تشنه ی یک جرعه بود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. تیر 4, 1399

    سلام درود بر شما
    مرا بردی در حال و هوای جبهه ها
    جناب مروج عزیز

    حفظ الله برقرار باشی🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا