🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمان قهوه ای

(ثبت: 231876) مهر 2, 1399 

 

دو چشم قهوه ای روشن طناز داری
و در طرز نگاهت کودکی لجباز داری

اگرچه خنده هایت بهترین تصویر صلح است
ولی در اخم خود یک پادگان سرباز داری

صدایم کن…صدایت گرم و دلچسب است و شیرین
که در لحن کلامت گوشه ی شهناز داری

تو ای زیبای شرقی! مثل پاییزی و یا نه
نشان از نوبهار دلکش شیراز داری؟

نوشتن از تو رویای تمام شاعران است
شبیه من هزاران قافیه پرداز داری

در این دنیای بن بست ِ سراسر درد و غمگین
تو در حال و هوایت فرصت پرواز داری

به لطف بودنت دلمردگی ها رفته از سر
مسیحایی دم زیبای من! اعجاز داری

همیشه با تو راهی هست، راهی می شود ساخت
پس از پایان همیشه یک بغل آغاز داری

سراپا انتظارم… سفره ات را باز بگشا
اگر حرف دلی با عاشق همراز داری

ولی نه… اشتیاقم را نگیر از من عزیزم
تو تا پایان عمرم فرصت ابراز داری

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1399

    درود بر شما جناب گلشن عزیز

    با احساس سرودید

    درود بر شما

    💐🙏💐

  2. با سلام و دروود خدمت شما دوست عزیز
    بسیار زیبا
    زنده باشید به مهر
    🌹🌹🌹🌹🌹
    اگرچه خنده هایت بهترین تصویر صلح است
    ولی در اخم خود یک پادگان سرباز داری
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. اکبر رشنو

    مهر 4, 1399

    بسیار خوب

    و

    پر احساس و 🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  4. اسفند 1, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا