🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمت

(ثبت: 266620) دی 11, 1402 

چشمت

من و دلانه و امیداری و چشمت
تو و ترانه و قول و قراری و چشمت

همین که دل به نگاه تو می دهم انگار
پر از جوانه و باغ و اناری و چشمت

میان خلسه و مستی مرا نمی بیند
مگر نشانه ای از ما نداری و چشمت

غزل غزل شده با دشنه های مژگانت
خودت بهانه صد ها شراری و چشمت

در آن سکوت شب و آسمان مهتابی
قدم به خانه اگر می گذاری و چشمت

کبوترانه تر از صبح آرزومندی
دلی به دانه من سپاری و چشمت

هنوز حرف دلم را نگفته ام اما…
سری به شانه من می گذاری و چشمت …

♤♤♤

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. غزل غزل شده با دشنه های مژگانت
    خودت بهانه صد ها شراری و چشمت

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم

    مصرع اول امیدواری ایراد تایپی داره

  2. همین که دل به نگاه تو می دهم انگار
    پر از جوانه و باغ و اناری و چشمت

    میان خلسه و مستی مرا نمی بیند
    مگر نشانه ای از ما نداری و چشمت

    غزل غزل شده با دشنه های مژگانت
    خودت بهانه صد ها شراری و چشمت

    درود بر شما
    ارتباط این سه بیت
    و جایگاه ردیف عالی بود
    لذت بردم💐👏

  3. کبوترانه تر از صبح آرزومندی
    دلی به دانه ی من می سپاری و چشمت.
    احسنت جناب معصومی ارجمند
    بسیار شور انگیز سروده اید
    👏👏🌺👏🌸🌺🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا