🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم انداز

(ثبت: 226257) اردیبهشت 15, 1399 

 

فصل
گشوده می شود
بر من
سبز
از چشمانت
بهار
گوشه ی کوچکی
ازین چکامه ست
و
هدیه اردیبهشتت
گل
و صورت صبح از تو
موج می زد
هزار و یک قصه ی شب
بیان
در فحوای مرغ سحر
غزلخوان غمگینم می شد
که چگونه
به سر آوردم اینهمه دیجور سراسر
تا تو
ای تابان همه ی هر شفق

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 16, 1399

    سلام و درودها

    سلیس و روان دز ضمن لطیف و دلنشین

    درودها

    🌺🌺
    🌸🌸🌸
    🍃💐🍃🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا