🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم به راهت

(ثبت: 238932) اردیبهشت 22, 1400 
چشم به راهت

 

گفتی که بگویم ز تو و کار گناهت
دل می بری و می بری آن صورت ماهت

موجی برسان از نگهِ حاملِ اعجاز
غم می برد از دل به خدا موجِ نگاهت

تو در پی آنی که کشم رنج و مشقت
من در پی آن تا برسانم به رفاهت

بس آه، مرا از تو به لب آمد و هرگز
در سینه نبینم اثر از شعله ی آهت

رفتی و چه دانی ز دل سوخته ی ما ؟
تا روز قیامت شده دل چشم به راهت

 

21 اردیبهشت 1400

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):

نظرها
  1. کبری محمدی

    اردیبهشت 22, 1400

    رفتی و چه دانی ز دل سوخته ی ما ؟
    تا روز قیامت شده دل چشم به راهت
    سلام
    سروده ی زیبا و عالی خواندم
    پاینده باشید و برقرار
    🌹🌺🌹🌺🌹
    بداهه تقدیم به شعر زیباتان
    🌺 ازآن زمان که رفته ای، بهانه ام، هوای توست
    تمام آرزوی من، شنیدن صدای توست
    ز رفتنت فنا شدم، اسیر غصه ها شدم
    نگاه نا امید من، به سمت رد پای توست🌺

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 22, 1400

      سلام و درود بی حد

      سپاس از حضور گرم و بداهه ی بسیار بسیار زیبایتان

      در پناه خدا 🌿👏🙏🌹🙏🌿

  2. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 23, 1400

    🌸🌺🌷🌹🌸🌺🌷

  3. محمد خوش بین

    اردیبهشت 25, 1400

    سلام
    عالی عالی عالی👌
    هست صد دیوار اما شانه چیز دیگری ست
    گریه دارم، شانه ات، دیوانه! چیز دیگری ست
    🌿🌿🌿❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا