🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم بی‌تحرک

(ثبت: 251173) شهریور 27, 1401 
چشم بی‌تحرک

 

شهر ما امروز بارانی شده، هر دم هوایت می‌کنم
وحشیانه کل قلب بی‌قرارم را به نامت می‌کنم

عاشقانه عشق می‌بارد در این تقویم سبز زندگی
من تمام روزهای بندگی را با تو قسمت می‌کنم

یکسره محو تماشای تو و عشق توام آرام جان
در جنون چشم زیبای تو من هر روز دقت می‌کنم

این دهان باز و چشم بی‌تحرک، این تحیر را ببخش
انقدر جذابیت در چهره‌ات داری که حیرت می‌کنم

گاهی حرصت می‌دهم وقتی که می‌گویم تو را
بیش از این مغرور شوی یک روز ترکت می‌کنم

رمز این دیوانگی در عشق در تاریخ هم پیدا نشد
من جنون و داغ معشوقان برای تو روایت می‌کنم

ای سبب ساز غزل‌های بهاری، ای تو شعر پاک عشق
من در این دیوان سرتاسر غزل بهر تو صحبت می‌کنم

آید آن لحظه، همان روزی که با لبخند تو جان می‌دهم
لیک با آن جسم بی‌روح و رمق دیده صدایت می‌کنم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 27, 1401

    بسیار زیباست
    در پناه خداشادکام باشید
    👏👏👏💐💐💐

    • وحید یزدی

      شهریور 30, 1401

      ممنونم شعرهای شما هم خیلی زیباست⭐

  2. فریبا نوری

    شهریور 27, 1401

    درود
    عاشقانه ی دلنشینی است فقط وزن نیاز به یکپارچه سازی دارد
    روز شعر و ادب فارسی بر شما مبارک
    🌷🌷🌷

    • وحید یزدی

      شهریور 30, 1401

      سپاسگزارم. آره وزن این شعر کلا مشکل داره و ویرایشش کردم در انتظار تاییده. مرسی از انتقاد سازندتون⭐

  3. عظیمه ایرانپور

    شهریور 27, 1401

    درود بر شما🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا