🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم ها را باید بست

(ثبت: 245021) بهمن 17, 1400 

 

آن زمان به جرم آشوب می گرفتندشان

این زمان به جرم آشوب می گیرندشان

و تنها اهل سخن بودند ایشان

جنازه ها بر می گردند از زندان

چشم ها را باید بست.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

نظرها 14 
  1. سلام
    مثل همیشه عالی موفق باشی
    شاعر بموندی …..

  2. کبری محمدی

    بهمن 17, 1400

    سلام
    سروشی زیبا و عالی سروده اید
    قلم زیبانویس تان هماره سبز
    سپاس
    یا همان تِه خِنابِدون😊
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 18, 1400

      سلام و درود و سپاس فراوان
      ته خنابدون 🌿🌹🌺🌹🌺🌹🌿

  3. سیاوش آزاد

    بهمن 17, 1400

    سلام مخالف مضمونم

  4. نسرین حسینی

    بهمن 17, 1400

    زندانی
    بیهوده به آزادی
    نی اندیش
    آنها که بیرونند
    سرگردانند
    درزندان خویش
    نسرین_حسینی
    درودها برشما 🌺🌺🌺❤❤

  5. محمد حسنی

    بهمن 18, 1400

    درود ها🌹

    بسیار زیبا👏

    داد اش را داد به قاضی
    و راضی
    تا درِ دادگاه، گریست

  6. هادی همتی

    بهمن 18, 1400

    درودها استاد رضاپور
    جنازه ها بر می گردند از زندان
    چشم ها را باید بست
    🌹🌹🌹🦋🦋🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 18, 1400

      درودها و سپاس ها بزرگوار
      🌿🌹🌹🌹💐💐💐🌺🌺🌺🌿

  7. درودها عزیز دل.
    دزد آمد دوباره قاضی شد.
    🌹👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا