🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم گذاشته ام!

(ثبت: 215570) آبان 2, 1398 

💠 چشم گذاشته ام:

پس کجا مانده ای تو؟
چشم گذاشته ام
تمام نبودن هایت را
بیا و مرا پیدا کن.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 2, 1398

    سلام و درود

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه. خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درود و صد درود استاد معزز
      سپاس از حضورتان
      🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا