🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم

(ثبت: 242281) مهر 26, 1400 

 

چشمانت را
–نمی دانم!
اما، وقتی می‌رفتی
بدجور گریان بودند؛
–چشم‌هایم…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درودها جناب فلاحی گرانقدر کوتاه
    خوبی ست👌🌸

    چشم هایت را نمی دانم
    من اما
    وقت رفتنت
    گریستم

    پیشنهاد👆

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا