🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چلیپا

(ثبت: 211298) تیر 10, 1398 

گر  چه  بر  موی  چلیپایی   تو   مصلوبم

تو   کنار  دل  من  باشی اگر،،، من خوبم

به  خدایی که  رسد  نسبتِ هستی  بر او

هستی من شده‌ای عشق‌‌!  به تو  منسوبم

گرچه در چاه زمین نیست دگر یوسفِ عشق

من   هنوزم  که  هنوزست  همان یعقوبم

دست‌ من نیست دلم روی تو را دیده بخواب

تا  از آن  روز که  باشم  تو شوی  محبوبم

ماه تر  از تو  کسی در کره ی خاکی نیست

آسمانی   شدم   از  دیدن   رویت   خوبم !

در   نگاه  تو چه آرامش   زیبایی    هست

ای دلاویزترین    پنجــره     بر    آشوبم

هفت   شهر  از  پی زیبایی هستی   گشتم

تا   شدم   ساکن   شهر طلب   ای مطلوبم !

علی سلطانی‌نژاد
تیر ۹۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 10, 1398

    سلام و درود
    دلمریزاد
    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا