🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند کوتاه عاشقانه

(ثبت: 5852) فروردین 28, 1397 

و باز آمد و تبریک گفت عیدم را

 

نوشت “سالِ بد”

                آغازِ سررسیدم را…

**********

می ترسم از نبودنت، اما هراس نه

می سازمت دوباره ولی اقتباس نه

باید هزینه کرد به پایت غرور را

در حد خواهش است… ولی التماس نه!

**********

باور که نمی کنم تبانی اش را

این رفتنِ یکباره و آنی اش را

نفرین به جدایی… وَ خداوندِ جهان

لعنت بکند باعث و بانی اش را  

**********

روزگاری غریب بعد از تو

مردِ تنها… حبیب… بعد از تو

مزه ی درد می دهد حتی

طعمِ نعنا دوسیب بعد از تو

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):