🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهارتا کوتاه

(ثبت: 6774) مهر 9, 1397 

هم یکسره ادعای غم می کردند…

هم پرچمِ عشق را عَلم می کردند

هنگامِ نیاز ، باز تنها ماندم

دیدم که فقط منم منم می کردند

*************

گفتند اگر خوب عبادت بکنید

در باغِ بهشت، عمرِ راحت بکنید

گفتیم که فقر دشمنِ ایمان است!

گفتند خلاصه باید عادت بکنید…

************

از روزِ ازل که عشق را نرده زدند

بر گردنِ نسلِ آدمی “برده ” زدند

بختِ سیهِ من و تو را آوردند

چون چاپِ بنر نبود، بر پرده زدند

************

این قافله لشکرِ قطام است… نیا !

تعجیلِ فرج ذکرِ عوام است، نیا !

تا مسجدمان خیمه ی چای است بمان

تا روضه ی ما به صرفِ شام است نیا

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    مهر 13, 1397

    درود و دستمریزاد جناب صادقی مود عزیز ؛

    کسب فیض شد دوست گرانقدر …

    در پناه خدا …

  2. درودها استاد صادقی عزیز

    اجرتان با مولا.

    آموختم و بسی لذت بردم

    مانا باشید

  3. علی احمدی

    مهر 16, 1397

    استاد و حامی هماره بنده ناچیز جناب صادقی مود والامقام بسیار بسیار بسیار لذت بردم استاد از این تعهد اخلاقی….اعجاز هنری….شرافت انسانی و نوع دوستی حضرتعالی درودهاااااااااااااااااااااااااااااااااا بر شما استاد نازنینم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا