🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهار بار

(ثبت: 225418) فروردین 28, 1399 

 

بیا تو ساقی ، به ساغرم ریز، می ولای، رسول و آلش
چو سرکشم می، می پیاپی، شوم فدای رسول و آلش

به آب می ده، تو شستشویم ، چو از گناهان ، شوم منزه
سپس گشایم زبان قاصر ، کنم ثنای رسول و آلش

شنو تو مومن ، بیان ثابت، به شان و فر ، نبی اکرم
خدای دانا، سرشته عالم، فقط برای، رسول و آلش

اگر رضای، خدا بخواهی، برو به سیر و، سلوک آنان
بدون تردید ، رضایت رب ، بود رضای رسول و آلش

به آستان نبی و آلش ، ملک غلامان ، بشر گدایان
فخر نمایم ، اگر پذیرد، مرا گدای، رسول و آلش

ز عمق قلبت نما تو (سامع) سپاس و حمد خدای یکتا
که ذات منان، عطا نموده، به تو ولای ، رسول و آلش

دوشنبه 25/فروردین/1399

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 28, 1399

    درود بر شما
    واقعا زیبا و دلنشین یرودید.
    اجرتان با رسول تلله(ص)

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 28, 1399

    رسول و آلش❤️🙏

    درودتان
    و
    احسنت🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 28, 1399

    درودتان
    بزرگوار!
    دعوت اید به پنجمین کارگاه ادبی شعر پاک

    http://sherepaak.com/225005/—

  4. درود بر شما🌿🌹🌿

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 29, 1399

    سلام و احترام،
    لطفا در رأی گیری کارگاه نقد تعاملی
    شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا