🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه خواهی کرد؟

(ثبت: 222402) بهمن 24, 1398 

 

جنون عاشقی تا خط پایان را چه خواهی کرد؟
پس از من خاطرات زیر باران را چه خواهی کرد؟

زغال زیر خاکستر شده هر خاطره از ما
پس از من شعله ی وحشی و سوزان را چه خواهی کرد؟

پس از یک عمر یاد من بیفتی، یاد آن دوران…
دلت_شرمنده ی هر شب پشیمان_ را چه خواهی کرد؟

به جان من قسم خوردن، نگو تکّه کلامت بود
گل زیبا! قسم های “به قرآن” را چه خواهی کرد؟

تو با مرداب خوابیدی؟ تو در مرداب می میری
تب و تاب دلت_ رود خروشان_ را چه خواهی کرد؟

به سان ناصرالدین شاه بخشیدی؛ تو دل او خاک
دوباره خاک برگردد،دل و جان را چه خواهی کرد؟

چه کردی با خودت بانو؟ بگو دورت بگردم من
تو تنهایی غم و کابوس و بحران را چه خواهی کرد؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 24, 1398

    تو با مرداب خوابیدی؟ تو در مرداب می میری
    تب و تاب دلت_ رود خروشان_ را چه خواهی کرد؟

    سلام و درود

    مانند همیشه زیبا و دلچسب و عالی

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا