🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه کنم

(ثبت: 268376) اسفند 24, 1402 

 

دلم که جامه دران گشت ای خدا چه کنم ؟
مرا که گم شده ام سوی ناکجا چه کنم

در این سراچه ی دون و میان همهمه ها
نگفته ام سخنی حال ، بی صدا چه کنم

چو در هوای رخت می کشم نفس مه من !
شدی چو بادِ خزان ، زار و بی نوا چه کنم

دلم به بودنِ تو ، بود دُرِّ بی همتا
کنون که گشته دلم مفت و بی بها چه کنم

گرم سوال کنند از تو بگو ، چه گویم من
منِ حزین، دراین اوج فتنه ها چه کنم

 

#مدینه_ترکاشوند_حدیث

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما بانو ترکاشوند
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

    • مدینه ترکاشوند

      فروردین 4, 1403

      درود بر شما عزیز والامهر
      ارجگذار محبتتان هستم
      سال نو شما هم مبارک باشه
      پویا و برقرارباشید وبمانید به مهر 🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا