🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چون و چراها

(ثبت: 241944) مهر 5, 1400 

 

اندیشه گرفتار همین چون و چرا هاست
بین من و تو فاصله انداز، صدا ها ست
در دفتر ما هر چه نوشتند و نوشتم
یادآور کج بافتی و نفس خطاهاست
یک بار نخواندم غزل شیفتگی را
بیهوده به سمت دل من برق نگا هاست
چون از همه بر گشتم و از خود نگذشتم
خوشبختی من دفن در آثار اداها ست
با لرزه ی اول اگر این سازه فروریخت
از خامی و بد ساختی زیر بناهاست
بیچارگی ما شده سرمایه ی خاصان
بی برگ بری ریشه ی تحقیر و بلاهاست
من خسته تو هم خسته از این خود نگری ها
جنگ و جدل و حاشیه محصول هوی هاست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. سلام
    بامداد نکو
    درود بر استاد کم نظیر ادبیات
    بسیار زیباست

    متاسفم که اینجا برای دیوار شعر ارسال می‌شود و اشعاری چنبن نغز و پر مغز خوانده نمی‌شود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا