🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چو رستمی شَغاد را یاد

(ثبت: 212724) مرداد 18, 1398 

تو را چه شد شکسته بالی
درون قفس گرفته حالی

نگاهی افکنی به هر جا
تهمتنی درون چالی

چو رستمی شَغاد را یاد
ز ید برادری بنالی

برادری چو دشمنانی
خیانتی کند چه قالی

چه گویم از دلاوری ها
چو رستمی که پور زالی

جهان به ماتمی گرفتار
به ماتمی که بی خیالی

چه گویم از جهان امروز
اسیر دنیوی وبالی

خوشا کسی رها ز دنیا
به آن بقا جهان عالی

ولی چه گویی از جهانی
ز نفس دون شکم نه خالی

ولی اله بایبوردی

08 / 05 / 1398

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود استاد عزیز

    تو را چه شد شکسته بالی

    شکسته بالی و چه حالی

    نبینمت که دل پر از غم

    بخند و بوسه زن جمالی

    حق یارتان باد

    💐🌺🌺🌺🌺🌺💐🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 18, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب فتحی عزیز

      سپاس از همراهی تان با جلوه ای از زیبایتان….

      در پناه حضرت دوست

      💐🌿💐🌿💐🌿💐

  2. درود برشما استاد گرامی

    پاینده باشید🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 18, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری عزیز

      سپاس از همراهی تان

      سپاس از حضورتان

      🌹🌹🌺🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    مرداد 18, 1398

    سلام و درود

    مانند همیشه زیباست
    استاد عصر ما ناخواسته عصر ریاضت است
    چاره ای هم نیست
    اکثرا شکسته حال و غمگینند

    به امید رو های خوب برای همه

    در پناه خدا

    🌿🙏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 19, 1398

      سلام و درودها

      استاد ارجمند جناب خراسانی اندیشه نگار

      همانطوری که شما فرمودید .

      حق با شماست ….ولی….

      این را بدانیم ریاضت اجباری می باشد نه اختیاری…

      پایدار باشید به مهر

      عزّت زیاد

      🌿💐🌿🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا