🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چکاوک بی آشیان

(ثبت: 246322) اسفند 26, 1400 

 

بند به بند
غریبانگی های مرا
نظاره کن
این دل، آوایی جز غم و هجران
ندیده است
سیراب عطشی درد آلود
از سرابی به سرابی دیگر کوچ
میکند
بر شاخسارهای مضطرب نبودنت
چون چکاوکی بی آشیان
به آن شانه های امنت
چه غریبانه فکر میکند
ای رفته از دیده ام
ببین چگونه خاطره هایت
قطره قطره…
میچکد از بند بند دلم
تو بگو….
چگونه میشود
این غروب خسته را
فراموش کند دلم
در گذر این زمان درد آلود
درخت به بار
پرنده به پرواز
من به گور
بنگر بی تو…
چه غریبانه، به پایان
فکر میکند دلم….

#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اسفند 26, 1400

    درودهابانو ترکاشوند
    بسیارزیباو دلنشین سروده‌اید
    افرین وبارک‌الله
    💐💐💐👏👏👏💐💐💐

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 27, 1400

      سلام ودرود بر شاعر زیبا قلم جناب یغمایی والامهر،سرفرود مهر همیشگیتان هستم،پویا وبرقرارباشید🙏🏻🌷🌼🌸

  2. فریبا نوری

    اسفند 26, 1400

    بنگر بی تو…
    چه غریبانه، به پایان
    فکر میکند دلم….

    درود بانو ترکاشوند عزیز 🌷🌷🌷

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 27, 1400

      سلام ودرود بر شاعره بانوی زیبا قلم خانم نوری والاگوهر،سرفرود مهر همیشگیتان هستم،پویا وبرقرارباشید🙏🏻🌷🌼🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا