🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کابوس رفتنت

(ثبت: 7320) آذر 29, 1397 
کابوس رفتنت

آرام
مثل جوجه از تخم
سر در می آورم از زیر پتویم!

نبودنت مرا از زندگی می ترساند!
همانند همان جوجه
که از نوازش های گربه می لرزد!.

سعید فلاحی

زانا کوردستانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا