🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاخها و کوخها

(ثبت: 248745) تیر 5, 1401 

 

اينهمه كاخ كه در كشور ما پا برجاست
حاصل دزدى و تاراج و فريب كاريهاست
كوخها در دل اين خاك چه گسترده شدند
دست ظالم به سر سفره ى ملت پيداست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما
    🌺🌺🌺

  2. سیاوش آزاد

    تیر 5, 1401

    سلام در عنفوان جوانی سروده اید صحیح است؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا