🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاخ و کوخ

(ثبت: 240429) تیر 20, 1400 

 

هر جا که ستون کاخ بر پا شده است

صد کوخ خراب و زخم پیدا شده است

در هجمه ی سرمایه پرستان دیدم

صدها دل بشکسته هویدا شده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا