🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش نرگس نگران دل مریم می شد

(ثبت: 1945) تیر 20, 1395 

کاش در چرخِ غم آلوده ی ما،

نغمه ای ساز شود،

عاشقی باز که آغاز شود.

کاش نرگس نگرانِ دلِ مریم می شد،

کاش مریم،

بری از غم می شد.

کاش سروی به صنوبر می گفت:

« گر نبودی،

به زمین عشق بسی کم می شد.»

کاش در پای تو جان می دادم.

کاش این شانه ی تنهایی من،

میزبان گلِ مریم می شد.

کاش گلدان می شد.

کاش جای دلِ عاشق شدگان،

دلِ غم بود که پرپر می شد.

4 شهریور   1392