🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش که نروی

(ثبت: 211075) تیر 18, 1398 

💠 کاش که نروی:

مستحب است که گاه
واجبی را سر بزنی!
ماندنت پر از ثواب است
ای کاش که نروی‌…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 13 
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

  2. اکبر رشنو

    تیر 18, 1398

    درودها
    بر
    شما
    و

    دستمریزادو 🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      تیر 22, 1398

      درودتان استاد رشنو

      🌹🌷🌹🌷🌺🌸🌺🌸شادکام باشید

  3. امیر جلالی

    تیر 18, 1398

    چه چیزی واجب تر از انجام مستحبی که پر از ثواب است. چه چیزی غیر از عشق و ماندن و بودن …. بسیار زیبا و اثر گذار بود و درود بر شما

  4. سلام و درود استاد ارجمند

    دستمریزاد

    💐💐🌷💐💐

  5. رسول رشیدی راد

    تیر 18, 1398

    بسیار زیبا و لذت بخش🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  6. مسیحا ناجی

    تیر 18, 1398

    او استکان چایی خود را نخورد و رفت

    بغض مرا به دست غزل ها سپرد و رفت

    گفتم نرو ! بمان ! قسم ات می دهم ولی

    تنها به روی حرف خودش پا فشرد و رفت

    گفتم که صد شمار بمان تا ببینم ات

    یک خنده کرد و تا عدد دَه شمرد و رفت

    گفتم که بی تو هیچم و او گفت بی نه با!

    در بیت اخرین غزلم دست برد و رفت

    یعنی به قدر چای هم ارزش…؟نه بی خیال

    او استکان چایی خود را نخورد و رفت

    کو تاهی به رنج بلند ابدیت آفرین مرد

  7. درود بر شما
    کوتاه و ژرف …
    گسترده و…
    بلاشک بی حرف
    بمانید

  8. تیر 18, 1398

    سلام
    باعث خرسندی است که اشعار پر احساس و زیبایتان را اینجا نیز می توان دید…
    زنده باد

  9. فائزه ناظر

    تیر 18, 1398

    سلام و درود جناب فلاحی گرامی

    گفتم نرو به چشمانم نگاه کرد در حالی که صورت زیبایش قلبم را هر لحظه برای خواستن بیقرارتر میکرد با همان صدای گرم همیشگی گفت من سالهاست که رفته ام ببین دیگر جیرجیرکها هم نبودنم را سکوت کرده اند .. حتی ان زمان که فاصله بینمان تنها یک نفس بود او فرسنگها از من دور بود ….

  10. درود بر شما
    کاری موفق بود و پر معنی
    دستمریزاد

    زنده باشی دوست خوبم

    یا علی ع🌺🌺🌺

    • زانا کوردستانی

      تیر 23, 1398

      درود استاد رضایی

      سپاس از شما

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا