🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کتاب معرفت ..

(ثبت: 2162) مرداد 18, 1395 

بسمه تعالی

از فروغ ماهرویان  چشم هایم  روشن ست

روی هر آیینه رو از زهـرچشمم  ایمن ست

درس یکرنگی بیاموز از دل آیینه هـــــــا

با رفیقان  مهربان  با دشمانت دشمن ست
 

کلک احساس من از تشعیر رویت عاجزست

در مقام وصف سیمـــــایت  زبانم الکن ست

یاد وصلت کرده ام   دلتنگ آغـوش توام

یاد تو مانند روح جاودانــــه  در تن ست

گندم از گندم نمی روید چرا این روزهـــــــا ؟

دست غارت بر سر بی سرپرست خرمن ست

ارزش هر کس بقدر ریشــه و اندیشـــه است

گاه می بینی که با سنگ محک زر ، آهن ست
 

در کتاب معرفت  زن را مقدس خوانده ام

بهترین آموزگار مــــرد در دنیا  زن ست

زن در ایران   چون منیژه  دلربایــــی می کند

زین سبب هر مرد  می بینی ، شبیه  بیژن ست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):