🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجا رفت ؟

(ثبت: 266801) دی 19, 1402 

 

هزاران نفر خون خود خورده اند
هزاران نفر در کفن خفته اند
هزاران مبارز کمین خورده اند
هزاران جگر زخمها دیده اند
هزاران شکنجه به جسم تکیده
هزاران هزار لاله در خون تپیده
هزار زخم تیر بر بدنها تنیده
هزار آرزو سینه ها را دریده
کجا رفت انسانیت های دیروز ما ؟
کجا رفت غیرت حیا خوی ما ؟
کجا رفت احساس گرم و لطیف ؟
چرا رفت وجدان به چاه کثیف ؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا