🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کدام بودی تو

(ثبت: 265469) آبان 20, 1402 
کدام بودی تو

بدون دعوت و حرف و سلام…بودی تو
زلال مثل شراب و …حرام بودی تو

همیشه صفحه ی اول،همیشه از سر صبح
بروی جلد مجله مدام بودی تو

جلوی لنز و فلاش و زمان ژست و ادا
و توی محو نگاتیو خام… بودی تو

پیاده تا خود قطب نگاه می رفتم
قدم زدم همه جا را و گام بودی تو

کنار سینی مزه و آتش قلیان
شبیه مارلبورو توی کام بودی تو

ورق زدم کلمه ها همه به من گفتند
کتاب قصه ی نیمه تمام بودی تو

میان اینهمه عابر که رد شدند از من
همیشه گم شده ی ازدحام بودی تو

ردیف و قافیه گم شد درون دفتر من
هجای واژه ی شعر و کلام بودی تو

از اینهمه ننوشته که خاک می خوردند
غزل
قصیده
ترانه
کدام بودی تو؟

 

برهان جاوید
دوازدهم آذر هزارو چهارصد و یک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    آبان 20, 1402

    درود زیباست 🌹🌹

    • برهان جاوید

      آبان 21, 1402

      درود جناب سید حسینی گرامی سپاسگزارم از نگاه زیباتان
      پاینده باشید
      🌺🌺🌺🙏

  2. علی معصومی

    آبان 20, 1402

    درودها بر جناب جاوید عزیز
    عالی
    ♡♡♡♡
    همیشه صفحه اول همیشه در “گیشه”
    به روی جلد مجله مدام بودی تو

    • برهان جاوید

      آبان 21, 1402

      درود استاد معصومی گرامی و سپاس از نگاه پر مهر و پیشنهاد ارزشمند و لطف تان
      همواره سلامت و پیروز باشید

      🌺🌺🌺🙏

  3. معین حجت

    آبان 21, 1402

    درود جناب جاوید …
    دستمریزاد👏💐

    • برهان جاوید

      آبان 22, 1402

      درود استاد حجت گرامی
      سپاسگزارم از مهر و لطفی که دارید
      پاینده باشید و مسرور

      🌺🌺🌺🙏

  4. هادی همتی

    آبان 21, 1402

    دروود جناب جاوید عزیز
    قلم تان روشن چشمه ذوق تان جاری
    لذت بردم
    میان اینهمه عابر که رد شدند از من
    همیشه گم شده ی ازدحام بودی تو

    • برهان جاوید

      آبان 22, 1402

      درود جناب همتی گرامی
      سپاسگزارم از حضور ارزشمند و نگاه زیباتان

      پاینده باشید و سلامت
      🌺🌺🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا