🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کربلا

(ثبت: 262376) مرداد 6, 1402 

 

بی آب نه
اشک چشم کربلا
کافی ست
تا سیراب شدن
یک حسین باقی ست

 

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 6, 1402

    السلام علیک یا اباعبدالله
    و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
    علیک منّی سلام الله
    ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
    و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
    السلام علی الحسین
    و علی علیّ بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین
    ❤️🙏

  2. naabsora

    مرداد 6, 1402

    شاعر گرامی
    انتشارات بین المللی ماهواره در نظر دارد کتابهایی مشترک از شعر شاعران معاصر با موضوعات مختلف منتشر نماید.
    در صورتی که تمایل به چاپ اشعارتان دارید با ما تماس بگیرید
    naabsora@yahoo.com

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا