🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کرشمه

(ثبت: 237501) فروردین 8, 1400 

کرشمه

جامی اگر ز چشم تو آهو گرفته ام
دستی اگر به طره گیسو گرفته ام

من در پی بهارم و راهی نرفته را
از بامداد و بال پرستو گرفته ام

من بیقرار کوچه و بازار دلبرم
عمری اگر ترانه کوکو گرفته ام

از دی سخن مگو که بامید کردگار
با روزگار سرد خزان خو گرفته ام

در پیشگاه معبد چشمان فتنه ات
صدها اشاره از خم ابرو گرفته ام

از موج غم نهراسان مرا که باز
در ساحل دیار تو پهلو گرفته ام

با هر کرشمه ای که ببایی بخاطرم
گویی که عطر گلشن مینو گرفته ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    🌼🌻🌸🌺🌹🌷💐

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 11, 1400

    👏👏👏👌👌👌🌹

  3. کبری محمدی

    فروردین 11, 1400

    سلام
    زیبا و عالی سرودید
    قلم تان همیشه نویسا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا