🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشش

(ثبت: 212037) تیر 27, 1398 

می د و م …
به تماشا
بی سراکان
افتان و خیزان
به تو !
می د و م…
هر جا ، هر وقت
تو هستی
برابر نگاه ِسراسر
مرا ، با خودت ببر !
پر کن مرا
از شیدایی نظر
هرچه بیشتر و بهتر نگاهت
از مهربانی
عشق
و
از همه مهمتر از بودن ،
لبریزم کن…
ازخودت
ای شوق ، شکوه شرر!
لبریزم کن!
ازقله های سپید امید
مرا
ای مهرورز!
بر کش!
با هر قوس و کِش
مرا بر کِش !
به آنچه بر قلّه می دمد…
مرا بر کش ، ببر
آغوش اشتیاق را
پر کن از خودت …

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود استاد ارجمند

    جذبه یِ عشق چونان قطب آهنربایی که عاشق و معشوق الهی را همنشین می سازد

    چه

    بگویم استاد

    زبان الکن….

    پیروز باشید و سربلند

    🌿💐🍃💐🌿🌈

    • اکبر رشنو

      تیر 27, 1398

      سلام و سپاس

      از حضور و همراهی ارزشمندتون

      و حسن نظرتون مایه شعفست

      و

      🌺🍃🌺🌺🍃🌺🍃

  2. سلام و درود بر حضرت استاد عزیز

    بسیار زیبا و پر بار

    دلبند جان ما را ببر ،ما را ببر

    ما را به آن وادی نور افزا ببر

    هرگز مکن از ما دریغ ای جانِ جان

    آنجا که خوش باشد تو را ،ما را ببر

    🌿🌹🌿🌷🌿🌺🌿

    • اکبر رشنو

      تیر 27, 1398

      درودها
      بر استاد عزیز

      ممنوناز حضور
      و شعر خوبتون

      همیشه باشید به مهر ونیکویی

      و
      🌹🍃🌹🍃🌹🍃

  3. طارق خراسانی

    تیر 27, 1398

    سلام و درود بر استاد رشنو عزیز

    عاشقانه ای معصومانه

    عالی ست

    در پناه خدای عشق🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  4. امید سعیدی

    تیر 28, 1398

    درود بر استاد رشنو
    روزگاری که سپید را در حالت خوشبینانه خاکستری می سرائیم استاد سپید را سپید نشانمان داد ……پس میشود…..پر از امید بود …….
    🌹🌹🌹

  5. نسرین حسینی

    تیر 29, 1398

    درود برشما استاد گرامی

    زیبا بود ودلنشین

    قلمتون ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا