🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشمش کاشمر

(ثبت: 989) اسفند 22, 1394 

 

همینکه دیده ی از حد خرابتر داری

خبر ز کشمش شیرین کاشمر داری

هزار و یک شب ذهنت همیشه خوابیده است

ز شانه های زیادی که زیر سر داری

چه موج خانه براندازی آمد از مستی

شکسته سد دلت آشنا ، خطر داری

اثر نکرده  برایم شراب تنهایی

که قرص ماه تو را دیده ام ، اثر داری

زمان بریده پرم را که در زمین باشم

خدا کند که نفهمد کسی تو پر داری

غروب خانه نشینی من چه غمگین است

کنار من بنشینی و عکس برداری

تو انتقام خودت را گرفته ای از من

برای کشتن من قصد این سفر داری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):