🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “کمی آمدن بلد باش”

(ثبت: 257370) اسفند 26, 1401 
“کمی آمدن بلد باش”

 

دلتنگ تر از آنم که
واژه را به شعر بکشم.
کمی آمدن بلد باش،
بیا در کافه های شهر
پشت پنجره های باران خورده
با دوفنجان قهوه تلخ
خاطره بسازیم.
بیا دست کوچه ها را بگیریم و
با عطر خاک باران خورده
زندگی را قدم بزنیم.
کمی آمدن بلد باش،
بیا بگذار تا سینه ام خالیست
برایت آغوش باشم.

#دنیا_تیموری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 26, 1401

    درود بر شما گلبانوی ارجمند
    بهاران مبارک باد
    ❤️🙏🌺❤️🌺💐🌿

    • دنیا تیموری

      اسفند 26, 1401

      درود بانو جان.برای شما هم مبارک و شاد🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 26, 1401

    🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺

  3. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار زیباست عزیز گرامی

    🙏🙏🙏🙏🙏

  4. مهرداد مانا

    اسفند 26, 1401

    ساده و بی ادعا و صمیمی و کامل ….. باید بنده بیام و در چنین صفحاتی یاد بگیرم

    • دنیا تیموری

      فروردین 3, 1402

      خواهش میکنم،زیبا خواندید
      سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا