🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 که نبود

(ثبت: 269207) فروردین 29, 1403 

که نبود
شده ام مثل تماشای غروبی که نبود
ساحلی گمشده در قایق چوبی که نبود

مثل امواج رها گشته دریای شمال
تب گرمای پر از هرم جنوبی که نبود

شده ام مثل حبابی که تمنا بکند…
چشمه را زیر گل و لای رسوبی که نبود

مثل سنجاقک چسبیده به انگشت خدا
در هوای گل روییده به جوبی که نبود

چه قَدَر خاطر بی حوصله شیون دارد!
به سر وعده همراهی خوبی که نبود

گفته بودم بیایی و مجالی بشود
تا غم و غصه ای از سینه بروبی که نبود

♤♤♤

 

 

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 29, 1403

    سلام
    عالی بود

  2. مهرداد مانا

    فروردین 29, 1403

    امکان ندارد کسی از صفحه ی شما دست و دامن خالی بیرون برود . 💕

  3. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1403

    سلام امیر شعر خراسان

    عالی ست

    در پناه خدا ❤️

  4. صفا یغمایی

    فروردین 29, 1403

    درودتان حضرت معصومی
    زیباست
    احسنتم.
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا