🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 که چی ژارم!

(ثبت: 208763) فروردین 16, 1398 
که چی ژارم!

که چی ژارم!
ئـەیـڵێمــەوە
لـە پێناوی بـێ کەسـی
په ناهی مه گره له هه ر “نـاکەسێک”!

₪ برگردان فارسی:

دخترکم!
باز میگـویم
بخاطــر بی کسی
پناه نبر به هر ناکسی!

زانا کوروستانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 16, 1398

    سلام

    بسیار زیبا و ارزشمند
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏🌿

    • زانا کوردستانی

      فروردین 17, 1398

      درود بیکران استاد خراسانی والامقام

      سپاست ده‌که‌م به‌ریز🙏

  2. مازیار نژادیان

    فروردین 17, 1398

    درودها

    اگر تنها ترین تنها شوم باز خدا هست

    او جانشین همه نداشتن ها است

    “معلم شهید دکتر شریعتی”🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا