🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوخ و کاخ

(ثبت: 247450) اردیبهشت 14, 1401 

 

هرجا که ستون کاخ برپا شده است
صد کوخ خراب و زخم پیدا شده است
در هجمه ی سرمایه پرستان دیدم
صدها دل بشکسته هویدا شده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 14, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا