🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوردم!

(ثبت: 242688) آبان 17, 1400 

 

اصالتم،
–کوه‌های زاگرس،
تن‌پوشم؛
–بلوط‌های کهن…

–کوردم!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 17, 1400

    سلام و درود

    آفررررین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا