🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوه درد

(ثبت: 253092) آبان 29, 1401 

 

دردها دارم , دگر دردی نمی جویم ز تو
دیده گریانم , دگر اشکی نمی بینم ز تو
بس به نامردی به قلب همرهان خنجر زدند
زخمها خوردم , دگر نیشی نمی نوشم ز تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا