🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچ

(ثبت: 251908) مهر 17, 1401 

«کوچ»

فصل عاشق شدن است
باید عاشـق شد و رفت
باید از قطره به دریا پیوست

بشنو این بانگ سروش
غزل از عشق چه می انگیزد
صبحدم با شرر چشم تو برمی خیزد
و شبانگاه همان لحظه فرو می ریزد

سفری باید رفت
سفر از خویش به دوست
گذر از خانه به سرمنزل اوست
سفر از خاک به آگاهی آب
به سراپرده ی نور ، به سحرگاه سپید
باید از روشنی ماه
به سرچشمه ی خورشید رسید

فصل عاشق شدن است
باید عاشـق شد و رفت
کوچ می باید کرد

 

سینا ورمزیار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    مهر 17, 1401

    درودبرشماجناب ورمزیاربسیارزیبابود
    لذت بردم.
    قلمتان فروزان.
    🌺🌺🌺

    • سینا ورمزیار

      مهر 17, 1401

      سپاس بیکران جناب یغمایی . محبت دارین . پاینده باشید
      🙏🌺🌹

  2. نسرین حسینی

    مهر 17, 1401

    درود برشما فصل عاشقیتون پرتکرار 🌺🌺

    • سینا ورمزیار

      مهر 17, 1401

      درود بر شما ، سپاس از مهرتون . مانا باشید 🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا