🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کویر خالی

(ثبت: 5930) اردیبهشت 10, 1397 

من ماندمو دیاری،عاری ز هر خیالی
یک جا نشسته آرام،بی هیچ قیل و قالی

ای وایِ بر دل من،از درد عشق او شد
رسوای عالم و غیر،در قالب مثالی

هر لحظه از فغانم،پی می برم که آری
دنیا چه سوت و کور ست،همچون کویر خالی

موسیقی حزینی با دردِ دل به آواز
پیچیده گردِ عالم،با گردش و توالی

می غرّد آسِمانم،از درد بی امانم
درگیر من،پر از بغض،می بارد این حوالی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):