🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کُما

(ثبت: 247351) اردیبهشت 8, 1401 
کُما

 

کدامیک
پرندۀ بی‌آوازیم
در ابری از آتش؟!

پنجم اردیبهشت چهارصد و یک

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1401

    سلام دختر عزیزم
    برای سلامتی مادر گرامی تان دعا می کنم
    از عنوان شعر مشهود است ایشان در کُما بسر می برند.
    با چشمانی بارانی دعاگو هستم.

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 9, 1401

      درود و سپاس فراوان استاد خراسانی گرانقدر 🌺🌺🌺

  2. لیلا بهمنی( سالیز)

    اردیبهشت 8, 1401

    سلام ودرود بانو نوری گرانقدر کوتاه زیباییست مرحبا
    پرنده بی آواز👌
    ابری از آتش👌
    هر دو درناکه قلتان بلند اندیشه باد تا همیشه
    🌸🌸🌸

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 9, 1401

      درود و سپاس فراوان بانو بهمنی عزیز 🌺🌺🌺

  3. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 8, 1401

    بسیار درودتان💐💐💐

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 9, 1401

      درود و سپاس فراوان فاضله هاشمی عزیز 🌺🌺🌺

  4. صفا یغمایی

    اردیبهشت 8, 1401

    درودها بانوی زیبا قلم .
    موفق باشید و به امید شفای عاجل
    ودرپی آن شادمانی شما.

    🌹🌹🌹

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 9, 1401

      درود و سپاس فراوان جناب یغمایی گرانقدر 🌷🌷🌷

  5. سارا رحیمی

    اردیبهشت 8, 1401

    درود برشما نازنین بانو
    کوتاه وزیبا
    مانا قلم شما🌺🌺🌺

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 9, 1401

      درود و سپاس سارا رحیمی عزیز 🌷🌷🌷

  6. ابراهیم حاج محمّدی

    اردیبهشت 8, 1401

    درود // کوتاهی عالی

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 9, 1401

      درود و سپاس استاد حاج محمدی گرانقدر 🌷🌷🌷

  7. زهرا آهن

    اردیبهشت 9, 1401

    درود بر شما مهربانو نوری عزیز
    بی شک شما و موجز و پر معنا سرودن پنجه‌ای زرین دارید
    پاینده و پیروز باشید🌷🌷

    • فریبا نوری

      اردیبهشت 10, 1401

      درود و سپاس بانو آهن عزیز 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا