🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کِش

(ثبت: 246182) اسفند 23, 1400 

 

جنس پیراهن اسفند
خوب نبود
زمستان کِش آمد

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمد عالمی

    اسفند 24, 1400

    درودها شعر کوتاهتون رو خیلی دوست داشتم .👌👌👌👌

    لطفا یک ویرایش کوچولو بزنید:

    پیراهن اسفند
    مرغوب نبود
    زمستان کش آمد

    فاضله هاشمی غزل

    ی نظر روی شعر زیباتون دادم جسارتمو ببخشید 🙏🙏🌸🌸🌸🍃🌺🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا