🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاف

(ثبت: 267046) دی 24, 1402 

 

از پا
می افتم
ازدست
اصلا
از دهان
چون چایی سرد
تازه دم
در من یخ می زند
درین همه انجماد
می بارد…
از در و دیوار
هی
در دوباره
ریتمی نو
می شوم
شعری تر
پراز نغمه ها وزلالی پرتو
پر تو
واژه واژه رقصان
در غرقابه های رویا
می چکد
بر گاه و گام های گسیلم به هزار گسل
وای لرز و رقص
دستان در گردن هم
یکی
درتبلورم
چشم چاک می خورد
تا
پهنای بهت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 24, 1402

    واژه واژه رقصان
    در غرقابه های رویا
    می چکد
    بر گاه و گام های گسیلم به هزار گسل

    درودها
    🌷🌷🌷

    • اکبر رشنو

      دی 24, 1402

      سلام و درودها

      بانو نوری ارجمند

      سپاس از حضور ارزشمندتان

      🌹🌹🌹🌸🌸🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا