🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر بیائی

(ثبت: 249269) تیر 23, 1401 

 

گر بیائی دگر اندیشه‌ی فردا نکنم
ناله از هجر تو چون بلبل شیدا نکنم

یاد ایّام فراقت ببرم از خاطر
لب فرو بندم از این قصّه دگر وا نکنم

از غم بی‌کسی‌ام هیچ نگویم سخنی
گِله از دشمن و از زخم زبان‌ها نکنم

گر بیائی گل لبخند نشانم برلب
پس از آن آرزوی جنت حورا نکنم

دیگر از باد حوادث به‌ خدا باکم نیست
تکیه بر کوه گران صخره‌ی صمّا نکنم

با حضور گل تو خار ندارد جائی
خارها برکَنَم از ریشه و پروا نکنم

حال گر مضطرب و خسته و سرگردانم
جز به‌ خاک رهت این درد مداوا نکنم

گر صفا رخصت دیدار تو را کسب کند
غیر کوی تو دگر مسکن و ماوا نکنم

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    تیر 23, 1401

    🌹🌻🌷🌹🌻🌷🌹

  2. طارق خراسانی

    تیر 23, 1401

    دیگر از باد حوادث به‌ خدا باکم نیست
    تکیه بر کوه گران صخره‌ی صمّا نکنم

    با حضور گل تو خار ندارد جائی
    خارها برکَنَم از ریشه و پروا نکنم

    سلام و درود بر جناب یغمایی
    خیلی سلیس و روان و زیباست
    لذت بردم

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • صفا یغمایی

      تیر 23, 1401

      سلام استادخراسانی بزرگوار
      ممنونم ازحضورپرمهرشما .
      نظر لطف حضرتعالی همیشه شامل اینجانب بوده.
      لطفتان مزید
      آفتاب عشق گرمابخش وجودتان.
      🌹🌹🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 24, 1401

    با حضور ِ گل ِ تو خار ندارد جایی
    خار ها بر کنم از ریشه و پروا نکنم
    درود بر شما جناب یغمایی ارجمند
    قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد
    🌺🌺🙏

  4. صفا یغمایی

    تیر 24, 1401

    درودوسپاس سرکاربانو خیاط پیشه‌ی عزیزوبزرگوار.
    متشکرم از اظهارلطفتون
    پاینده وسلامت باشید.
    🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا