🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گردان جوانه

(ثبت: 240729) تیر 31, 1400 

تقدیم به جان های قدرتمند یکصد و هفتاد و پنج شهید غواص

گُردانِ جوانه
خواندند همه شـــانه به شـــانه
«تاکی به تمنـای وصـال تو یگانه»[1]
باید بشود نقطه ی عشق تو به هر گوشه نشانه
رودی همه از اشک بر آن نقطه روانه
جان در پی تو، خـانه به خـانه…
ای پیر زمانه؟!

وزن عروضی:

مفعولُ مفاعیل
مفعولُ مفاعیلُ مفاعیل
مفعولُ مفاعیلُ مفاعیلُ مفاعیل
مفعولُ مفاعیلُ مفاعیلُ مفاعیلُ مفاعیل
مفعولُ مفاعیلُ مفاعیلُ مفاعیل
مفعولُ مفاعیلُ مفاعیل
مفعولُ مفاعیل

پ . ن

[1] . مصرع از حضرت شیخ بهایی

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 31, 1400

    سلام و ادب
    امید که روزی با گروه سرودی مجرب
    با موزیکی مقدس و در خور
    برای هموطنان
    سروده شود
    ◇◇◇
    مرغان هوا
    در قفسی تنگ نمانند
    مرغان هوا
    یکدل و یکرنگ بخوانند
    پرواز
    قشنگ است
    آواز
    چه زیباست
    وقتی که نفس های تو
    در گستره شهر بپیچد
    “بداهه”

    🍃🌺🍃🌺🍃
    در پناه خدا

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 31, 1400

    سلام و درود و ارادت
    و احسنت بر شما ❤️🙏

  3. کبری محمدی

    تیر 31, 1400

    سلام
    خیلی زیباست
    روحشان شاد و یادشان گرامی
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  4. مسعود آزادبخت

    تیر 31, 1400

    عرض ادب و احترام گرانقدر شاعر
    زیبا بود
    درود برشما 🌹🌹🌹

  5. نسرین حسینی

    تیر 31, 1400

    زیبا بود
    .درودها برشما استادگرامی
    .🌺🌺

  6. دادا بیلوردی

    دی 27, 1400

    درود بر استاد طارق عزیز
    زلال با حالیست🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️

  7. محمد عشقی

    فروردین 13, 1402

    بسیار زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا