🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گردنه حیران

(ثبت: 393) آذر 29, 1394 

بر روی لبت پسته ی خندان باشد

بالای سرت زعشق باران باشد

هرشخص که گیلان دو چشمت را دید

ورد لب او  گردنه حیران باشد

****************

حیف است که جای پسته ها غم بخوری

یا جای رطب بغض دمادم بخوری

تنها ننشین،بخند ورنه باید

تو جای انار و سیب شلغم بخوری