🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگها ۲

(ثبت: 265622) آبان 25, 1402 

 

هر کسی یک قطعه از بیت خدا دزدید و برد
لقمه هایی از تمام سفره ها دزدید و خورد
هیچ کس بی چشمداشت بر منصبی حاکم نشد
عاقبت فصل بهاران در خزان خشکید و مرد

 

تقدیم به دزدان بیت المال و رشوه گیران و رشوه دهندگان و اختلاسگران و ریاکاران

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. برهان جاوید

    آبان 25, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا و دغدغه مند
    فقط مصرع اول بیت دوم خروج وزنی دارد
    🌺🌺🌺

    • با سلام و سپاس

      اشکالات حقیر کاملا واضح است
      ولی هدف من بیش از صحیح بودن شکلی شعر ، انتقال مفاهیم فراموش شده است

    • لطفا به سبکی که شما صحیح‌تر می دانید لطفا اصلاح فرمایید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا