🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگها ۳

(ثبت: 265765) آبان 30, 1402 

 

هر کسی یک قطعه از بیت خدا دزدید و برد
ناجوانمردانه از هر سفره ای برچید و خورد
ما به امید عدالت روزها شب کرده ایم
لاجرم از هر طرف گرگی رسید و تکه برد

 

تقدیم به ظاهرسازان و دزدان بیت المال

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    آبان 30, 1402

    درودو سپاس بزرگوار
    دستمریزاد 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • آذر 1, 1402

      هزاران سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا